31. prosince 2008

Rekapitulace 2008

Poslední rekapitulační text, kterým celkově zhodnotím rok 2008 a porovnám s plánem. Plán na končící rok 2008 jsem sepsal zde.
Jak se mi podařilo plán naplnit?




29.3.2008 Hervis 1/2Maraton Praha
11.5.2008 Volkswagen Maraton Praha
Maraton pod 4 hodiny.
První tří body můžu odškrtnout jako splněné. Z pohledu maratonu byl tento rok maximálně přínosný. Zvládl jsem maraton, na podruhé i pod 4 hodiny a poznal maratonskou zeď. Podrobně jsem maratony zhodnotil zde.

10 km za 40 minut
Tady mám nesplněno. Nakonec se podzimní zlepšování zastavilo na čase 42:02. Minutu a kousek za vytyčeným cílem. Kde tu minutu hledat? V kvalitě treninku, příští rok mám co zlepšovat.

24.5.2008 Horský běh na Lysou horu
Splněno. A byl to pěkný závod, příští rok bych si ho rád zopakoval. Samozřejmě s podstatným vylepšením letošního času. A chtělo by to celý běh opravdu běžet, bez chodeckých vložek. I když, v tom kopci...

Během celého roku se chci během samozřejmě bavit
Tak to se povedlo. Zábavu tvořilo více než 2000 naběhaných kilometrů, 22 absolvovaných závodů, celkem přes 300 závodních kilometrů. I tento blog je určitá zábava a odreagování.
A nemůžu nezmínit Pohár behej.com. To byla zábava po většinu roku. Ten jsem hodnotil samostatně zde. Třetí místo ve své věkové kategorii považuji spíše za výsledek "pohárové turistiky", ale pokud jde o výkony, tak mě těší průměr přes 70 bodů na závod.

Dvě letošní trofeje, jedna za Pohár behej.com a druhá za první maratón (od manželky).


Daj-li medajli, nedaj-li medajli...dali a několik.

Žádné komentáře: